Jabra heeft tijdens haar EMEA & CALA Partner Conference 2016 in Athene een aantal partners in het zonnetje gezet door het uitreiken van een award. BST Group uit Terheijden had de eer om de Central EMEA Reseller of the Year award 2016 in ontvangst te mogen nemen.
Het is niet de eerste keer dat BST Group in de prijzen valt bij Jabra. In 2010 won het bedrijf de Central EMEA Best Value Added Reseller (VAR) award. Eigenaar Arno van Beek ziet de meest recente award wederom als een bekroning op de uitstekende samenwerking met Jabra. “Deze kenmerkt zich door het persoonlijk contact. Beide teams weten elkaar goed en snel te vinden in projecten, aftersales en op het gebied van gezamenlijke marketinginitiatieven. Dit leidt tot een gezonde relatie waarbij het vertrouwen in elkaar hoog in het vaandel staat.”
BST Group is headset-specialist en heeft volgens Jabra door jarenlange ervaring zowel commercieel als technisch bijzonder veel kennis en kunde opgebouwd over de oplossingen van Jabra voor callcenters en kantooromgevingen. Dit sterke punt van BST Group is tijdens de award-ceremonie nog eens duidelijk uitgesproken. “As a BeNeLux headset specialist, BST is able to distinguish itself in the market for years now with their high level of commercial and technical knowledge on Jabra and its complementary services around it (e.g. cleaning of headsets). Besides that, the cooperation between Jabra and BST is open, transparent and down to earth, resulting in a healthy way of doing business.”
“BST Group onderscheidt zich vooral door haar klant- en servicegerichtheid; bij BST Group staat de klant centraal en heeft persoonlijk contact altijd de hoogste prioriteit. Maatwerk, aandacht en expertise zijn de sleutelwoorden tot het huidige succes bij klanten en in de samenwerking met Jabra”, aldus Jabra.